Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

joi, 8 august 2013

Ce meserie avea Isus?




-Tati, am luat patru la religie!
-Bravo fecior, cum ai reusit?
-Am intrebat ce meserie avea Isus. Mi-a dat patru cu toate ca foarte respectos i-am explicat ce nedumerire am. Daca tata lu Isus a muncit șase zile la Pamânt ca sa aibă pretext să se odihneasca a 7-a zi, fiul în afară de niște combinații cu vin, pești și paini n-a miscat un pai în viata lui și a murit la 33 de ani șomer virgin.
-Uite vezi că ți-ai dat seama ce meserie avea, era mentalist!
 

6 comentarii:

  1. Nu-i asa ca tu sugi pula ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai cititit asta in biblie?

      Ștergere
    2. anonimule daca tu ai pula eu ti-o sug cu o conditie....nu mai citi blogul asta mai adpatat ai fi pentru realitatea.net.....

      Ștergere
    3. Anonim tu esti o puuu..ra nesimtire, acum ca ti-ai varsat jumatate din bagajul tau de cunostinte generale ar fi indicat sa taci pentru tot restul vietii.Poate spre final mai vrei sa zici si tu ceva in 7 cuvinte.

      Ștergere
  2. Mucegaitule bine ca ai mai scris ceva ca la mine s-a asternut praful pe tastatura, vezi ca o sa te strige o bere la un moment dat, dupa cum vezi subiectul asta indiferent cum ai vrea sa il discuti apare minim un crestin care intoarce si obrazul celalalt.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer as vrea sa mai scriu ceva aici macar sa depasesc momentul penis nesolicitat in gura. Nasol ca nu gasesc nici un subiect pios, sau spinos in afara otravurilor miniere si coltilor bagabonti. O fi gorila invizibila asa puternica?

      Ștergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !