Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

joi, 1 noiembrie 2012

Discutie intre me si Altu`

   ....
     Altu:  salutari
    me:  salut
 Altu:  grrr vezi ca stiu voodoo:)) mai zi...
    me:  sa fii sanatos
 Altu:  sa fim
  me:  eu am terminat acele de le infigeam in papusi da` sunt maestru cu scobitorile asa ca te rog...
 Altu:  ce faci maestre
 me: ce sa fac boss uite am venit de la o sedinta editoriala 
 Altu:  let me guess, in bar
 me: mda si am constatat din nou ca 1 bere imi e de ajuns sa ma imbat, da nu mai stiu exact care a fost, a 7-a sau a 8-a...
Altu:  damn,  incepusem sa ma bucur
  me:  de ce, de necazul altuia ?
 Altu:  ma gandeam ca-ti fac eu cinste si-mi faci tu mie
 me:  sper sa nu fiu nevoit acu` sa beau o bere in sila cu tine :D 
Altu:  nu beau alcool, n'am baut niciodata, cel putin nu cu tine:P
 me:  las ca beau eu , asa un prieten nu am mai avut demult :)))
Altu:  :)poftim cultura, bai apropo, vorbeam cu... 
....
Altu:  si mi-a zis ca tu si dex sunteti acelasi.

me:  Ma gandeam eu cum dracu de il suport pe nesuferitul asta :)))) facem proba: dex are 1.93? eu am 1.78 :)))
me:  mai ramine sa-mi zici:
bah il stii pe ala mic negru de respira urat?
e tactu bah
:)))
....
 Altu:  :))
 me:  pai de la doxatu vin acu...
 Altu:  pe 3 carari
 me: parca trei erau...
 Altu:  stati in zona macar? pareau 6 doar pt ca erai baut...

 me:  am avut eu senzatia ca mi-a luat prea mult timp sa ajung acasa:)
me:  ti-am zis ca am trecut prin craiova?... si am ajuns la Calafat?
...

Altu:  da' ma bucur ca m-ai contactat
te'n haripi
 Altu:  e bien sa te duci in zone semi-rurale de craciun

me:  aveam niste prieteni pe acolo in numar de trei
si dai cu vin
cu carne
Altu:  zaibar
Altu:  porc

me:  aha, baaa...porc esti tu
:)))
Altu:  esti mai destept cand esti beat
 me:  nu, sunt mai destept cand sunt aproape, decat de la departare par prost...
.....
me:  boss te superi daca ma retrag?
 Altu:  ma bucur chiar:) mi-a parut bine maestre
 me:  incep sa ma trezec si am cheltuit ceva sa ajung in starea asta :))))
Altu:  corect,  macar pentru aparente hai sa ne prefacem ca tu esti boss
me:  bine atunci tu esti maestre
Altu:  merge...sa nu uiti totusi cine e boss :)
me: ...franchetea ta imi face bine de fiecare data
 Altu:  cand mai ajungi pe la craiova da un semn, pana mea, tu ai zis ca's porc
 me:  cu mare placere:)

Altu:  s-auzim de bine
noapte buna
me:  o seara buna
Altu:  mahmureala placuta maine
me:  marsh
Altu:  :))


PS. Altule, uite un semn, saptamina viitoare sunt la Craiova, mai ai timp 1 saptamina sa te pregatesti, joaca sah, baga un cub rubik, fa un rebus, citeste niste bancuri cu chuck norris, sa fii in forma, nu vreau dupa ce beau 3 beri sa simt ca ai pierdut startul. 









0 comments:

Trimiteți un comentariu

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !