Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

miercuri, 7 noiembrie 2012

Dar te rog!

Am primit (din nou) dezlegare în curtea Milogului şi cum sunt încurajată zilnic să nu mai am reţineri, iată-mă în aproape plină glorie. Ce să zic? Mi-am dat seama că nu prea ştiu să spun ,,te rog” – în situaţii importante, evident, şi când mă chiar interesează cursul acţiunii, că de politeţe ştiu să zic, m-a educat mama bine. 

 Poate o dată zic, cu jumătate de gură, a doua oară îl trag cu cleştele din mine (da’ nu-i sigur că iese). Ce mai e şi cu insistenţele astea fără rost? Dacă omul nu vrea să facă ceva pentru tine, de ce să tot insişti? Consider intenţiile la fel de importante precum comportamentul în sine. Deci nu-i totuna dacă omul face ceva pentru că aşa a vrut el, de la bun început sau după ce i-am pasat eu ideea genială, saaaaaau face pentru că l-am rugat, implorat (a se citi stresat cu o mie de ,,te rog”-uri). De-asta nu mă prea rog de oameni. 

 Şi mă enervează când oamenii aşteaptă să fie rugaţi de mai multe ori înainte de a face ceva. Uneori chiar şi când ceva-ul ăla e pentru propriul lor interes. Excludem persoanele auto-distructive, care nu vor face nimic bine pentru ele însele. 
 Hai să învăţăm să fim sinceri cu noi înşine şi cu ceilalţi. Dacă vrei să faci ceva pentru cineva, vei face şi fără să te roage de o mie de ori. În caz contrar, fie nu-ţi pasă, fie eşti prea prins în propriul ego şi în divina-ţi importanţă. 

 Nu ştiu să scriu concluzii, doar introduceri.
Hahah, m-am tag-uit :)) 


9 comentarii:

  1. Multumesc de post te rog.Poti te rog, sa scrii te rog, cate un post te rog, la 10 minute te rog,incepind de acum te rog? Te rog, te rog, te roog, te rooog, te roooog...+ infinit( a se citi 1000 de ori, dupa cum bine stim infinitul il suspectez ca nu exista) eu zic, imposibil sa dea gres metoda asta. Am vazut eu la copii metoda asta, vreau aia, te roog, vreau jucaria aia, te rog, te roog, o vreau, o vreau...dupa ce iti da singele pe nas esti in stare de orice. Parerea mea ca nu insisti destul te rog.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa, acum e mai tarziu :P
      As zice sa ai grija ce-ti doresti, ca uneori am tendinte compulsiv-obsesive si poate incep sa bloguiesc necontrolat.

      Cred ca ai dreptate, poate nu insist destul. Daca mergeam pe principiul asta, pana acum sigur aveam casa cu piscina si o masina misto in curte!!

      Ștergere
  2. http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/26427836.jpg

    In cuvinte, iti raspund mai tarziu. Ca n-ai zis destule teroguri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deposedând legenda de conotațiile religioase, eu te consider Cavalerul Martin Milostivul!
    Te rog, ridică-te, Cavalere, Ordinul acesta nu se dobandește din tată-n fiu, ci prin mari și glorioase fapte de milostenie, iar tu te-ai milostivit în ce mă privește! Tu și mantia ta!
    TE ROG primește acest titlu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Din cate il stiu eu pe Milogul, nu cred ca te-a rugat sa scrii. Cred ca mai degraba esti inchisa intr-o temnita subterana cu un TV care da doar MTV si o bere fara alcool.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare de ce am avut un deja-vu citind asta? :))
      Garantez ca-s libera! (deci poti intra la suspiciuni, ca poate scriu cu vreo arma indreptata spre mine)

      Ștergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !