Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

vineri, 27 iulie 2012

Serios...

"Seriozitatea e refugiul oamenilor cu o inteligenta mediocra" 
  O.Wilde. 

      Ma simt mai prost ca ieri , alaltaieri, acu` trei zile si de cand ma stiu, nu imi aduc aminte cand am simtit ultima data ca sunt mai destept decat ieri, exceptand cazurile in care sunt beat si evident sunt cel mai destept de pe Pamint. Senzatia de indobitocire capatata in mod involuntar, ba din lipsa de anturaj complementar, ba din lipsa de timp, ba de prea multa caldura, ba din lipsa de bani, ba din lipsa de nu stiu ce lipsa, se aseaza languros pe sistemul meu vegetativ si maninca seminte. As putea sa dau vina pe societate, pe Google ,  pe faptul ca trebuie sa castig bani si imi maninca timpul,  as putea sa dau vina pe presedintele suspendat sau pe Jocurile Olimpice, dar in final ajung tot la mine.
      Din nou la mine, orice justificare incerc sa gasesc primesc un efect de bumerang, ajung iar la mine, ceea ce inseamna ca eu sunt cauza prostiei instalate, iar asta este oarecum paradoxal.
      Inactivitatea e prostia corpului, iar prostia e inactivitatea mintii, urmatorul pas ar fi spre marginile infinite de toleranta pe care le primesti de la alcool, atat timp cat il consumi , aici  nu includ  venele taiate, promisiunile, depresiile, juramintele de marinimie individuala, toate facute in  ziua de dupa si ramase acolo.
       Serios, nu imi mai aduc aminte daca din depresie a inceput sa-mi placa geometria sau pesterile sau daca asa m-am apucat de citit sau de jucat baschet sau de pescuit sau de mers pe munte, in fine, cateodata viata asta imi e intrerupta de un cosmar repetitiv. Se face ca stau intr-un oras, ca merg la servici, ca ies la bere formal ca si cum ar fi distractiv, ca alerg dupa bani, ca discut politica, ca ma preocupa glumele unora, ca ascult barfele de la cafea, ca zambesc amabil la vecini, ca traiesc in fiecare zi aceeasi zi,  aia de ieri, de azi si de maine. 

7 comentarii:

  1. Da, si eu cred la fel si eu simt la fel.
    Inca nu am incercat sa ma imbat! Crezi ca merita sa incerc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu merita incercat. Acum ca am stabilit esentialul poti sa-mi predai imediat toata bautura din debara.

      Ștergere
  2. Eu una nu m-as imbata pentru ca as adormi, prefer sa imi ocup timpul cat mai frumos posibil ca sa uit de tot

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog exemplifica ce inseamna pentru tine"cat mai frumos" si sa stii ca daca uiti nu inseamna ca nu exista.

      Ștergere
  3. ha!
    bine, dar berea de zmeura sa mi-o lasi mie! ca daca vine foametea? o bere=2sarmale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sarmale faci tu, dar nimic nu e egal cu 2 sarmale.:)

      Ștergere
    2. Eu nu stiu sa fac sarmale, dar un bun prieten mi-a spus sa nu beau bere, ca o bere are tot atatea calorii cat doua sarmale. :)

      Ștergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !