Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

sâmbătă, 11 februarie 2012

To do List.

    

...Si cum mergeam ieri pe strada, m-am simtit fericit, nu stiam de ce, parca eram mai optimist, incepusem sa cred in noul guvern, eram aproape gata-gata sa beau o bere chiar cu riscul de a o plati, cand mi-am dat seama de unde veneau efectele euforice, eram pe o portiune de drum cu asfalt, adica nu era gheata. Efectele halucinogene ale stabilitatii, asemanatoare cu stabilitatea in care credem iluzoric zi de zi, au disparut imediat ce gheata a reaparut, mi-am reluat pozitia de shotokan-fudokan, ce-i drept cu curul nu chiar asa de inapoi, ca sa nu am surprize, depasarea pe urmatorii 50 de metri a fost echivalenta cu incercarea de a stabiliza o piftie pe timp de cutremur.
     In fine, timp de  45 de minute cat am facut in cursa de viteza 50m plat alunecos, am avut revelatii peste revelatii, sa incerc sa beau antigel in loc de apa, caciulile mai groase chiar tin de cald, sa trec pe lista izmene, sa ma las de fumat, sa pup asfaltul la primavara, sa bat un primar, sa nu mai platesc rovigneta, sa string bani de un tanc second hand, sa vad unde gasesc niste piei de ren si sa-mi refac proviziile in grasime de foca.
     
    

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !