Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

duminică, 18 septembrie 2011

Depresie

Cine mama dracului a inventat depresiile? Si mai ales, de ce? La ce dracu folosesc ele? Ma gandesc ca poate este un semn pe care ti-l da organismul ca esti un neadaptat si, ori te indrepti rapid, ori te elimini din mocirla genetica. Hmm, grea decizie. Si acelasi organism, ca sa se asigure ca iei decizia corecta te paralizeaza psihic si fizic tocmai in momentul in care ai avea nevoie de putina veselie, sau, macar, de o bere si un sex oral din mila.
Sau poate este Dumnezeul asta de care tot aud, milostiv si atotstiutor, care s-a gandit la gaselnita asta ca sa aiba de cine rade la infinita lui pensie.

Si cine a inventat sentimentele? Cui ii foloseste sa bocesti tu dupa vreo mimoza care nici macar nu stie ca existi? Ce logica are asta? La ce pot folosi vreodata lucrurile astea? Oare poporul ales o avea d-astea, sau numai astialalti, popoarele de mana a 2-a? Eu unul nu ma prind care e gaselnita, si de ce exista anumite sentimente, ca sa nu mai vorbesc de efectul lor dejastros asupra nefericitului in cauza.

Cum zicea batranul Tsunemoto: "chiar daca te simti ca un caine, trebuie sa arati ca un leu!" 
V-am lasat, ma duc ca-mi cos o coama pe spate cu ata de papiota si sa-mi pilesc dintii.

18 comentarii:

  1. @Dex
    Eu ma simt in depresie ca o pisica lovita de un camion, dar, indiferent de temperatura de afara, imi iau pe mine blana de lynx siberian si imediat mi-e mai bine! Marai si imi arat ghearele!
    P.S.
    Mrrr! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @La Fee
    Mda, comparatia e destul de buna. Sper sa treaca urmele de pneuri intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dex
    Nu stiu ce sa zic, Dex! Erau pneuri de vara, ca daca erau de iarna, se vindecau mai usor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate, uneori, depresiile sunt un mod al organismului de a face o pauza de la agitatia la care ne supunem (psihic)de obicei. Sunt un efect fie al unor evenimente traumatizante, fie al unor evenimente neplacute, care ne supara, si se insumeaza...
    E o pauza neplacuta, in care nu mai vrei nici sa iti misti un picior, nici sa mananci, nici sa... nimic.

    Dex, noi le-am ,,inventat". Sentimentele, emotiile, asa functionam. E corpul nostru.. In lipsa lor, am fi doar niste roboti, niste ,,survival machines" - ca tot il citesc pe Dawkins si ma zburleste expresia asta a lui.
    Nu te sperie mai tare cand nu simti nimic ?.. Mie aia mi se pare infricosator, prefer durerea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot aud explicatia asta, ca asa functionam, ca n-am mai fi umani. Zice cine? Mi se pare un rationament circular: avem emotii deci sunt necesare pentru ca le avem.

    Poate ca sperietura e doar o alta conditionare a societatii, poate ca e mai bine fara emotii, macar astea inutile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca imi va trece si mama depresiei!!!
    Pianistul Maxim Mrvica mi-a trimis o invitatie la un joc de poker pe FB. Ma zgarii pe ochi! Eu nu stiu sa joc decat "Pacalici" si "Septica".Ce sa fac? Deeex! Da-mi un sfat, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dex, dar stii cum sunt de acord cu tine? 1000% se poate? Atat cu ce spui pe sus cat si cu ideea rationamentului circular. Io as da toate depresiile pe niste indiferenta grasa si idioata:) Face cineva un schimb?;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iulia
    Cred ca putem face un schimb echitabil, facem "schimb de parteneri" cum ar veni, pe tine te doare undeva de mimoza mea si pe mine ma doare undeva de puncte, puncte.

    RăspundețiȘtergere
  9. @La Fee
    FB banuiesc ca inseamna Facebook, adica locul ala unde am 2 prieteni, cu 2 mai multi decat in viata reala. Cat despre poker, daca nu poti sa trisezi e plictisitor, daca nu cumva e pe dezbracate, caz in care cred ca stii si tu ce sa faci.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Dex
    Ai ghicit! E pe Facebook. Pe dezbracatelea, nu risc! Nu vreau sa transform un artist in stana de piatra.
    Dex, eu sunt o prietena sincera! Nu iti pot alina depresia nici cu bagheta, nici altfel. Apartinem "spatiului indefinit ondulat"! Depresia tine de alternanta vale/deal. Depresia e un mod de a ne cunoaste. Au spus-o si Blaga si Cioran. Ii cred pe cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dex, puncte puncte iti apartine, da-l in pastarnac! Trimite mimoza la pachet, dar nu pachetul de carti de joc ca io jucam pocher doar in scoala generala si mi-am pierdut abilitatile:)
    La Fee, Blaga si Cioran au zis asta cand iesisera din depresie, nu?:D Altfel nu-mi explic cum masurau ei instant voluptatea cunoasterii direct din fundul cazanului cu... [parerea mea obosita]

    RăspundețiȘtergere
  12. In loc de ineptiile lui Blaga si Cioran o sa aplic metoda clasica de scapare de depresie: efort fizic, consum de alcool cu moderatie si fuga de raspundere.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Iulia
    La pachet o tin de ceva vreme. Ti-o trimit, ca tot voiam sa mai fac loc in congelator.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cand ajunge la mine o iau la palme. Acum fug si eu. De raspunderi si judecati.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dex
    Emotiile ,,inutile" nu sunt tocmai cele care iti semnaleaza ca ceva nu e in regula, ca ceva te supara, ca ceva nu e in concordanta cu ce iti doresti tu, cu adevarat ? Eu le consider un semnal de alarma. Cu siguranta nu toate sunt utile si poate nu toate isi au rostul si rolul lor bine determinat.
    Si frica e tot o emotie, si ea iti semnaleaza ca esti in pericol - te tine in viata, daca e sa o dam pe extreme. Nu stiu, mie imi par relevante. Daca nu am avea cate o depresie din cand in cand, ne-am da seama ca viata noastra nu e ok, ca nu ne multumeste ? Cum? Nu prin sentimentul de nemultumire resimtit iti dai seama de asta..? (printre altele)

    Ai punctat bine insa ideea de rationament circular, inca mai cad in el adesea. Cum spuneam, doar pentru ca exista nu inseamna ca toate, neaparat, sunt necesare. Insa, si-au format in timp rolul lor. Sau cine stie.. poate ai dreptate, poate ne-ar fi mult mai bine fara ele. Desi nu as vrea sa nu mai simt bucurie, entuziasm, uimire, iubire. Deci mi le asum si pe cele mai deranjante...

    Si le prefer oricand indiferentei. Orice e mai bine decat sa fii imun la tot, sa nu mai simti nimic, sa nu-ti mai simti nici propria viata.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Colorbliss
    Si cu toate astea in urma unor emotii puternice se ajunge tocmai la pierderea sensibilitatii. Poate ca si asta e normal. Si daca e normal inseamna ce putem sa alegem. Eu aleg varianta fara emotii inutile.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu sunt in depresia suprema azi. Am fost nevoit sa scot 3 mil sa cumpar cel mai ieftin monitor, pentru ca ala vechi s-a dus...Pe mine ma deprima cand dau bani.
    Insa, ziua nu s-a terminat si cea mai deprimanta stire ar fi ca cei unde am dus monitorul vechi sa imi spuna ca l-au reparat. atunci as fi in tsunamiul depresiilor. Ar insemna ca am dat 3 milioane degeaba...

    RăspundețiȘtergere
  18. @standdowncafe
    Dramatic intr-adevar. Audienta e plina de lacrimi.

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !