Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

luni, 11 iulie 2011

Cum ne transformam in ceea ce uram?

Toata lumea a ras tamp la un moment dat cand i s-a zis: "Esti exact ca tactu!", gandind in sinea lui: "Nu ajung eu ca bosorogu' ala enervant.". Evidend o data cu trecerea timpului rasul cam dispare si ramane doar expresia tampa dupa care vine acceptarea faptului ca e normal sa fii la fel de enervant ca tactu si ca tot restul lumii e alcatuit din dobitoci.

Dar pana sa ajungem acolo, o categorie de oamenii pe care ii urasc cu sinceritate sunt artistii imbecili de pe Youtube. Caut si eu cate o melodie de pa la Johnny Cash, sau mai stiu eu cine, si primele 5 milioane de rezultate sunt filmulete cu Jackof Dicktits interpretand 5 milioane de "tribute" pentru Johnny Cash. Stire de ultima ora! Bai artisti de 2 lei care cantati cantece copiate prin veceuri sau pe trotuare, nimeni nu vrea sa va asculte melodiile de cacao pe Youtube in locul originalelor, cu atat mai mult sa va vada fetele de adolescenti intarziati care si-au luat o chiatara ca sa agate rocheritze bete.

Evident, ca orice om normal, mi-am jurat in barba in timp ce beam un litru de sange de gaina si aprindeam niste lumanari negre infipte intr-un craniu de capra, sa nu ajung niciodata in aceasta situatie jenanta. Si cand colo, fast forward la ziua de azi, ma uitam si eu ce mai cauta lumea la noi pe blog si gasesc: "autoamagire dex"! 

Si atunci m-a lovit revelatia, ca un ciorap ud plin de caramizi: "Ba eu sunt ala care ii enerveaza p-aia care cauta definitii din D.E.X.!!!" Eu sunt ticalosul, infidelul, enervantul, inutilul care se baga in fata DEX-ului cu ineptiile lui!! Am ajuns exact ca aia pe care ii uram si desconsideram! Probabil ca in ritmul asta intr-o luna fac chelie si burta si ma apuc de cantat manele pe la chefuri. Asa ca o sa stau o vreme in coltz pe cioburi de vase Ming ca sa imi dau seama unde am apucat pe calea gresita care m-a adus aici.

7 comentarii:

  1. @Dex
    Dex, eu stiu sa cant. Folclor autentic. Ma iei in taraf la tine? Pot sa cant "De dor , bade si de drag, /Iti scriu nume pe prag!"

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=oQgk5r_LsJg&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  3. http://bundecitit.ro/pe-blog/milogul-srl-cum-ne-transformam-in-ceea-ce-uram/

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lyda N.
    Cine esti si de ce ne tulburi linistea blogului femeie?!? Acum o sa intre tot felul de adolescenti de pe bundecitit.ro asta sa vandalizeze peluza! Maine, poimanine ne parasti si la Tuiter ala!

    P.S. Just kidding, merci de promo :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dex, tu nu explici cuvinte? Ca eu asa am crezut:D
    Si dupa ce va apucati de cantat, va chem la mine la botezul sperantei:) daca tot nu m-ai ajutat cu formatarea aia.
    Johnny Cash face treaba buna, da

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia
    E vreun cuvant in particular cu care ai dificultati?

    RăspundețiȘtergere
  7. viata? :D
    barbat? :D
    timp? :D
    Pentru inceput 3:)

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !