Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

marți, 28 iunie 2011

Ave Penis Imperator!

Printr-o intorsatura fericita a soartei am dat peste un articol care imi aminteste ca nu numai patria mea muma e plina de cretini, ci si restul lumii. Asta ar putea stopa un pic emigrarea scapata de sub control. Sau poate o accelereaza, e un lucru dovedit stiintific ca prostilor le place sa se adune la un loc in grupuri cat mai mari, luati ca exemplu fenomenul fotbalului.


Pe scurt articolul plange soarta arhi celebrelor testoase de Galapagos care sunt pe cale de disparitie din cauza scumpirii alimentelor, pe de o parte, si din cauza exportului ca animale de companie sau ingrediente medicinale, pe de alta parte.

Se mai intreaba cineva ce proprietati medicinale poate avea carapacea de pui de testoasa de Galapagos?
Bineinteles ca nu! Toata lumea stie ca ea ajuta la cresterea potentei! Cea mai grava boala din lume, teribila "penis mollis", poate fi eradicata cu succes doar prin exterminarea testoaselor. Un pret nesemnificativ pentru marea realizare de a ajuta barbatii de peste 50 de ani sa-si satisfaca pitipoancele de toate varstele.
"Oooo! Maria! Ti-ai pus desuurile din '76 de la Woodstock! Doar un moment sa scot testoasa din acvariu, sa-i fut un bolovan in cap si sa-i sug carapacea!"

Asta ma aduce la concluzia cat se poate de evidenta: nu ti se mai scoala, n-ai de ce mai trai! E un falpt al vietii, nu suntem cu totii decat niste ambalaje paroase pentru cateva grame de spermatozoizi. Traim in lumea lui "Penis Imparat"! Nici un efort nu este prea mare pentru a putea face sex la orice varsta! Asta este scopul nostru in viata, nimic altceva. Fara penis nu mai esti de nici un folos pentru societate. Propun sa se faca teste obligatorii prin care sa se masoare in fiecare dimineata taria penisului, iar cei care nu indeplinesc standardele de calitate sa fie eutanasiati, in mod uman bineinteles.

"-Ne pare rau domnule Dex! Duritatea penisului dumneavoastra este sub standard. Ati inregistrat doar 2.5 pe scara Penistone. Ca sa nu mai vorbim de marime, care este de-a dreptul rizibila, dar din pacate legea care prevede sanctiuni in privinta marimii inca n-a fost promulgata!"
"-Domnul politist, imi pare foarte rau, este doar on intamplare, pe cuvantul meu. Este prima data cand patesc asa ceva. Dati-mi un avertisment si promit ca maine o fiu in standarde. Sunt tanar, vreau sa mai traiesc. Probabil e doar de la berile de aseara, plus ca prezenta comisiei nu prea m-a ajutat. Stiti, eu sunt mai timid, am nevoie de un pic de atmosfera, un pic de muzica, stiti cum e..."
"-Ne pare rau, legea e lege, eu doar o pun in aplicare! Sa i se taie capul mototolului!!!"

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !