Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

miercuri, 2 martie 2011

1 Martie

  
      Nu știu ce se zice de 1 Martie la femei, dar în nici un caz nu îmi vine ceva de primavară, parfumul florilor și dragostea de pe alei, pe frigul si criza asta puțin loc de romantism.  Nu imi plac sărbătorile organizate si nici nu stiu cum mi-ar sta să spun că... 
      Ochii iubitei sunt marginea lumii si inceputul vietii, ca femeia e culoarea nedefinita pe care o face lumina prin petalele florilor, că mîinile de mama sunt sfinte, că o femeie nu imbatrineste niciodata deoarece nimeni nu poate sa cunoasca varsta adevarata...In mod clar nu pot sa spun asa ceva si atunci va dau un citat.


  “Cum ar fi barbatii fara femei ?”
Mark Twain : “In primul rand fericiti! Apoi putini, putini, putini  din ce in ce mai putini!”

    

9 comentarii:

  1. Eu am citit de 700 de ori de la cap la coada si de 700 de ori de la coada la cap! Cand le scrii ceva, femeile sunt fericite!Pot gasi biletelul pentru alta si ele tot vor crede ca anume pentru ele a fost scris! Dar toate vor minti si nu vor recunoaste ca au citit si ca le-a placut! Poti sa le scrii si despre viermi, cele indragostite vor gasi ca e o metafora minunata a iubirii!Vierme+tacere=love!
    P.S. Nu o sa recunosc ca eu am scris asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=BtwOeoeWhoo&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu stiu ce se spune de 1 martie, dard e 2 martie eu o sa zic: "Te rog iarta-ma ca m-am dat ranit de 1 martie si nu ti-am luat nici un martisor! Sunt un porc si ma voi revansa! In alta ordine de idei, ce mananc si eu bai Batman?"

    RăspundețiȘtergere
  4. Bunule domn, azi avem felii de paine de secara unse cu foie gras si cu felii de smochine crude! bun , bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. La acestea putem adauga un toping de ciuperci cu branza mascarpone si o felie mica din cel mai mic catel de usturoi! Condimente dupa gust: menta tocata, piper negru,o felie de lamaie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Puteai să nu scrii nimic de 1 martie, știi. Dar așa, you hurt our feelings :(

    RăspundețiȘtergere
  7. He, he, he! Home alone! M-am probat cu toate uniformele ofiterilor din cartea lui Hassel! Am scotocit in sertarele voastre...astept hotii sa arat ce bine ma descurc cu o masinutza cu telcomanda...si un tub de poxipol! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am udat florile, v-am lasat fursecuri pe masuta, am pus berea la rece! Sa fiti cuminti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cine vine primul sa fluiere de trei ori scurt si o data lung! Ca am dat drumul la cainii rai!

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !