Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

vineri, 14 ianuarie 2011

Trecerea de la naratiunea subiectiva,la naratiunea obiectiva

     In acest moment al basmului este necesar un artificiu epic. Canalia e vrajita 100%, deci nu o mai putem folosi ca personaj narator. E asezata pe scaunelul ei din fata micului birou Biedermeier ,dar nu o vedem prea bine ca e acoperita de ciorne .Pe toate s-a chinuit sa scrie un moto, dar unu-i prea de tot, altu-i foarte cuprinzator. Oricum e in impas.

     Dupa ce a levitat vreo 2 milionimi de secunda , a dobandit si un dram de luciditate. A pocnit de trei ori din palme ca sa se deschida Antena PRV -13 , sa identifice pe ecranul radar niste candidate la scris. A fost o idee buna. E criza. Multe personaje magice stau degeaba.

     Intr-un colt al imparatiei i-a zarit pe Mary Poppins si pe Merlin Vrajitorul. Mary a fost prostutza de cand o stim. Ea are darul sa vorbesca numai cu bebelusi pana sa inceapa sa gangureasca, dar de cand cu criza si cu globalizarea, nimeni nu mai facea copii. Mary mirosea ca intotdeauna a paine prajita si a vanilie si iti facea placere sa stai de vorba cu ea. Insa acum era pe un bolovanas destul de inalt ca sa isi mai spijine picioarele de pamant si plangea discret in batistuta cu danteluta dupa Bird, care plecase in locul yankeului la Camelot.

15 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. :O
    Nimeni nu pleaca in locul yankeului la Camelot!!!!
    Nu mai radeti de Dl. Twain :(((((((

    Corectam povestea: Bird asta, orice ar fi el, vrea sa plece la Camelot, moment in care Yankeul ai infige un baton de dinamita in zona dorsala si il aprinde cu trabucul cubanez din dotare. Si asa a zburat Bird pe langa Mary Poppins. Happy End!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Facebook-ul tau permite acces doar la prieteni iar eu nu sunt prietenos. Mary e o tuta.
    Yankeul contra Bird + Mary = infinit la zero

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce rau imi are ca mi-am sters comentariile!
    Nu trebuia sa ma lasi!
    Acesta e unul din textele mele preferate.
    Cand am scris Mary ca o prada, textul a fost mai lung, are o parte anterioara!
    Milogule, te rog, daca tu il ai salvat undeva, mi-l poti trimite printr-un mail? Te rog, te rog, te rog!
    Pupici cu sclipilici! Ce dracul doar sunt zana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu , nu il am salvat si zanele nu intra pe lista mea de convingeri personale, eu tot sper sa-ti iei medicamentele la un moment dat. :D

      Ștergere
    2. Ok, zi asa, sa nu te mai deranjez!
      O sa imi iau si medicamentele!

      Ștergere
    3. Perfect , ia zi te oftici? Lumeee, lumeee,doar 2 lei ca sa vedeti o zina suparata !

      Ștergere
    4. Sunt toata numai un zambet!
      Da, doi lei incoace, Milogule nu te ma fandosi! Zi merci ca sunt zana, daca eram altceva, cum ar fi...ooo,nici nu pot sa ma gandesc...
      Sa imi lasi un Extraveral pe noptiera, si sa iti iei chilotii rosii de pe calorifer ca nu stii cine mai trece pe aici...
      si sa ...
      of!
      Ma striga niste elfi! cica ti-au gasit pelerina! plec sa vad daca e ta sau nu...
      sa imi lasi ceaiul pe glaful ferestrei, ca poate te gasesc in toane rele si ma ciupesti de ... ooo... nu cred ca ai indrazni! totusi! Pupici cu sclipici permanenti, nah, sa nu ii poti sterge!La Fee Blanche, contesa de Chou-Fleur, Ducesa de Pampas, vice amiralul flotei de hartie igienica ș.cl. Adica moi!

      Ștergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !