Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

miercuri, 19 ianuarie 2011

Despre Biblioteca

Leapsa primita de la Altruista.


    Nu stiu ce inseamna biblioteca pentru voi, pentru mine a fost dintotdeauna pestera unde stateam de vorba cu cei de dincolo, care s-au dus in cautarea adevarului suprem. In pestera asta am pasit timizi cu totii, unii nu s-au mai intors niciodata,  altii au revenit zambitori in vizita, iar unii se simt ca la ei acasa. 
1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
As lasa-o pe mama ca sa scoatem un SF serios.
2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?
 Pentru ca tata nu are rabdare.


3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o « urmă» a umanității?
Nu as pune nimic, as lasa capsula goala sa-si imagineze ce vor, poate ar scrie altii cartea noastra a tuturor. Capsula in sine cu toate ca nu e o dovada a umanitatii banuiesc ca se va gasi vreun Freud spatial care sa ne spuna de ce am ales sa trimitem capsula, de ce are forma asta, de ce are culoarea, de ce am lasat-o goala...
4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
La sfarsit de saptamina.
5. Dacă aţi avea puterea de a « şterge » un personaj de roman care ar fi acesta?
L-as sterge pe Dumnezeu, dar l-as lasa pe Isus ca exemplu de om,  biblia nu e roman si atunci nu sterg nimic.
6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
Motivele sunt peste tot in jurul nostru.Pot sa sterg si daca nu e roman ? Va rooog. :)
7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte ?
Pai ultima data cred ca am mers pe jos vreo 14 km cu aproximatie, dar pentru Cavalerii Danubieni vol 1 si vol 2 as merge pe jos 140 km iar ultimul km intr-un picior.
8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Nostradamus.
9. Care ar fi primele cuvinte care i le-aţi adresa (în afara de « Bună ziua »)?
Vezi ca pe 2 iulie 1566 o sa mori  fraiere si as pleca razind misterios. :)
10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
In mansarda unei case cu etaj, iar mansarda sa fie de minim 100mp, undeva la munte intre padure si lac, sa vad cand invie padurea primavara, vara sa stau in barca pe lac, toamna sa ma plimb prin covorul de frunze ruginii  si iarna sa imi odihnesc ochii si pleoapele odata cu fulgii de zapada. Carti imi strang  de ceva vreme si am gasit si locul de casa, ramine un mic detaliu nesemnificativ, banii. :)

7 comentarii:

  1. Nu-ntelegeam de ce-mi apare un gri deschis in google reader (pe fond alb, greu de citit combinatia), si cand colo stia google ce stia, e despre carti, nu trebuie citit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am uitat ochelarii, ca as fi vrut sa citesc! Pe bune :p

    RăspundețiȘtergere
  3. @Altu
    A gresit google reader fondul de culoare indiferent unde as posta fondul nu poate sa fie decat negru, asa scrie in instructiuni. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @dex
    O sa iti fac un rezumat cu poze. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai stau pe coji de nuca sau mi-ati ridicat pedeapsa?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce conteaza cui scriu eu din moment ce scriu ceva autentic si nu din carti!

    RăspundețiȘtergere
  7. @La fee
    Pedeapsa ta era cauzata de faptul ca ti-ai asumat identitati, atat timp cat comentezi on topic sau nu foarte departe :) si folosesti identitatea ta e ok, nu pot sa te interzic, e contrar principiilor de aici. Urmatoarea pedeapsa o sa fie cu intreaga ta colectie de IP-uri interzise si nu o sa mai poti comenta deloc, plus ce ti-am promis.Asa ca spor la treaba. :)

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !