Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

luni, 17 ianuarie 2011

Mary ca o prada

    

      Am lasat-o pe Mary in pace, ce draqu`, nu are decat un subconstient. A optat pentru un scenariu decent, fara succes la public (exceptand publicul gelos si imatur) . Etica, morala, igiena in iubire sunt valabile in masura in care te cocoti asa de una singura, ca gaina in varful paielor pe un piedestal, si cotcodacesti pe trei limbi aproape imperfecte despre valoarea de model.
      Stii ce insemna sa tii intr-o mana valoarea de model si in alta abolirea modelului si sa simti ca masele egale ale celor doua ipostaze sunt in permanenta pendulare, iar tu sa te crezi descinsa din titani si sa iti impui ca stii bine ce faci si ca ai forta sa faci asta? " Eu sunt intangibila!" " Am puterea sa ma controlez!" Am sa ma neg ,pana am sa ma sterg din propriile scrisori de iubire cu o ura egala cu dragostea cu care le-am scris. Ce bine suna asa ca melodie de vacanta, de parca ai fi in cartea altuia si nu in propria carte.
      Ciocapic si Ciocapoc nu pot exista decat in imaginatia unui baietel sau a unei fetite si, poate, nici acolo, ca se va gasi cineva, o minte lucida care sa le spuna :"Gata, hai acasa ca au murit! Nu are rost sa mai stam aici si sa ii cautam"! Data viitoare. cand la geamul meu va mai arunca cineva pietricele, am sa ma mai gandesc le ce ipostaza sa aleg.

      Totusi, pentru cei mai tineri dintre cititori, trebuie sa fiu sincera si sa recunosc ca acest model de iubire a fost cel mai autentic, mai longeviv si mai generator de efervecenta. Va doresc tuturor o dragoste ca a mea si intample-se ce s-o-ntampla!( Acum in noua mea ipostaza de Canalie, constat ca cineva salveaza ce scriu in timp ce scriu de teama ca voi sterge? ) Dupa ce ai epuizat mental , desigur, toate formele de autodistrugere si cand ai dat in mintea copiilor si topai ca o vrabie in curtea scolii, te mai apuca( rar/des) nostalgia de a pune pe seama oricui ar fi telefoanele de la 21 GMT. Hei, ai rabdare, nu sunt sigura ca scriu chiar bine! Stau si cam incomod pe fotoliul asta, ca m-a pedepsit Tinker sa imi crape leptopul in doua si sa nu am bani acum sa imi iau altul. E pe masuta mea Tonette, sprijinit de tot teancul de enciclopedii din casa, arata ca Inima Neinfricata cu matzele scoase. Si apoi diamante Tiffany nu poate cumpara decat o fraiera cu umbrela! Si le-ar si vinde,daca nu s-ar atasa atat de al dracului de tot ce misa pe lumea asta. In viata viitoare vreau sa fiu carpa care e folosita la mop.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !